Menu Close

Kelionė į Taliną ir Helsinkį

Birželio 4–6 d. Ia, Ic ir III gimnazijos klasių mokiniai dalyvavo savo kelionėje Vilnius – Talinas – Helsinkis.
4d. lankėme Estijos pagrindinį kurortą Pernu, kuriame ir buvo paskelbta Estijos Nepriklausomybė 1918 metų vasario 24 d. Apie pietus pasiekėme Taliną, įsikūrėme viešbučiuose pačiame senamiestyje. Po trumpos bendros ekskursijos mokiniai gerėjosi UNESCO paveldu: kas lipo į aukščiausią bažnyčią pasižiūrėt miesto, kas lankė muziejus, išbandė gynybinę sieną. Taline vyko miesto šventė, visur buvo koncertai ir kitokie pasirodymai.
5 d. Helsinkyje visi plaukėme į švedų Soumenliinos fortą (UNESCO paveldas) saugojusi miestą nuo priešų laivų. Jame lankėme Karo muziejus, povandeninį laivą, laipiojome po forto gynybinius įtvirtinimus. Helsinkyje vyko retro automobilių šventė. Mokiniai aplankė Katedrą, Botanikos sodą, savarankiškai studijavo senamiestį ir visur stebėjosi suomiška tvarka ir švara.
6d Taline dar aplankėme Prezidentūra ir Kardiorg parką. Lankėmės Latvijos pajūryje ir gėrėjomės Bauskės ordino pilimi.
Moksleivius lydėjo mokytojai: Dalia Jakutienė, Dalia Banaitytė, Jurgita Sprindžiūnienė ir Andrius Žilėnas.